לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.

                               מדיניות משלוחים
כללי 

  1. זמן האספקה למשלוח עד הבית ולמרכזי שרות הינו 3-5 ימי עסקים (לא כולל יום האיסוף)  ועד סוף יום העסקים ולאחר תיאום מול הלקוחה. 
  2. זמן אספקה לאזורים “חריגים” הנו 5 ימים ומעלה . (לעניין אזורים “חריגים” יש להתעדכן באתר  צ’יטה בקישור הבא www.chitadelivery.co.il )
  3. אין מסירות בשישי ובשבת .
  4. הודעה על משלוח עד השעה 12:00 נחשב לאותו יום עסקים, לאחר 12:00 ייחשב ליום עסקים הבא.
  5. המוצר למשלוח עד הבית לא יעלה על 20 ק”ג בנפח 40*40*60 – העלות 26 ₪  
  6. המוצר למשלוח למרכזי שרות לא יעלה על 5 ק”ג בנפח 30*30*30– העלות 16 ₪ 
  7. משלוחים חריגים ו/או חבילות החורגות מהגודל הנ”ל ,יתומחרו בנפרד וידרשו את אישור נציג קניון ממצאתי והודעה מראש דרכה לחברת צ’יטה.
  8. החל מאיסוף המשלוח כל שינוי לרבות כתובת תחויב בתשלום נוסף בסך 26 ₪ 
  9. כשל במסירת החבילה בשל סיבה הקשורה עם הלקוחה או הצרכן תחייב את הלקוחה בתשלום נוסף בסך 26 ₪ .
  10.  שינוי חבילה מרגילה לחריגה כתוצאה מהקלדה לא נכונה תחויב בנוסף בדמי טיפול בסך 10 ₪ .
  11. במקרה של החזרת המוצר עקב חוסר שביעות רצון ו/או טעות ו/או פגם ו/או מכל סיבה ככל שתהיה תחויב הלקוחה במשלוח כפול (מסירה והחזרה היינו 2 משלוחים). 

אחריות

  1. אחריות לאבדן, גניבה או נזק ישיר למשלוחים אשר נגרם במהלך או עקב השירות תהיה מוגבלת עד לסכום 1500 ₪ או שיעור הנזק בפועל הנמוך מבניהם ו ורק עם הצגת חשבונית עלות כדין.
  2. סעיף האחריות לא יחול על המוצרים הבאים: זכוכית כלי חרס , כלי נגינה, חפצי אומנות, תכשיטים , תמונות, שעונים, מכשירים אלקטרונים שעלותם מעל 1000 ₪, העברת נוזלים, בעלי חיים, צמחים, ריהוט בית וגינה , חלקי פלסטיק וכל מוצר רגיש אשר עלול להינזק כתוצאה מההובלה.
  3. אין להעביר כסף מזומן / שטרות / המחאות בנקאיות וכד’. 
  4. מוצרים יקרי ערך שסכומם עולה על 1500 ₪ יש לבקש את אישור האתר ואת אישור חברת השליחויות. על הלקוחה להוסיף תשלום להרחבת הביטוח בהתאמה , או לחילופין לחתום על ויתור לפיצוי במידה ויגרם נזק.
  5. אין כל אחריות לנזק שנגרם עקב נסיבות שאינן בשליטתה, של חברת השליחויות לרבות “כוח עליון”, אריזה לא מתאימה, תכולה אסורה, טיב התכולה ונזק שנגרם באשמת השולח או הנמען.