לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.

מדיניות ביטול עסקה והחזרת מוצרים

 

ביטול עסקה יתאפשר בכפוף לחוק הגנת הצרכן – התשמ”א 1981 , המאפשר ללקוח של עסקת מכר מרחוק לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או ממועד קבלת פרטי העסקה לפי המאוחר מבניהם. שירותים ניתנים לביטול תוך 14 ימים מביצוע העסקה, בתנאי שהביטול נעשה עד יומיים לפני קבלת השירות.

ניתן לבטל באחת מהדרכים הבאות:

בעל פה – בטלפון או בהודעה בעל פה במקום העסק, למעט אם נקבע לפי החוק כי ביטול העסקה ייעשה בדרך של הודעה בכתב.

בדואר רשום.

בדואר אלקטרוני (מייל).

בפקסימיליה, אם יש לעוסק.

באינטרנט – בעסקה שניתן להתקשר לגביה עם צרכן באמצעי זה.

מומלץ – לשמור תיעוד של הבקשה לביטול העסקה על מנת שתהיה לכם הוכחה לעצם ביטול העסקה

ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה

לא ייגבו דמי ביטול ודמי החזרת המוצר עבור ביטול עסקה בה נרכש נכס או שירות עקב פגם או אי התאמה .

ביטול עסקה בשל כל סיבה אחרת

במקרה שהביטול נעשה על ידי הצרכן מכל סיבה אחרת חייב הצרכן להחזיר את המוצר לבעלת החנות  על חשבונו ובעלת החנות רשאית לדרוש דמי ביטול בסך 5% ממחיר הנכס או העסקה או 100 ש”ח לפי הנמוך מבניהם בלבד. 

לא ניתן לבטל עסקת מכר מרחוק במקרים הבאים:

רכישה של שירותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי 7 ימים או פחות שאינם ימי מנוחה לפני מועד מתן השירות.

רכישה של  נכסים פסידים (ובכלל זה נכסים מתכלים, בעלי חיי מדף קצרים).

רכישה של נכסים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן.

נרכשו נכסים הניתנים לשעתוק או הקלטה או שכפול שאריזתם המקורית נפתחה (למשל תקליטורים).

נרכש מ​ידע כהגדרתו בחוק המחשבים.

את הביטול יש לעשות אך ורק מול בעלת החנות שמשם נרכש המוצר  , במקרים חריגים ניתן לפנות לשרות הלקוחות של האתר במייל : contactus@mamatzati.com  ואנו נעשה הכל על מנת לגשר ולסייע.